Przejdź do treści

Dlaczego warto zainwestować w dobry marketing?

BLOG - drone x vision - dlaczego warto zainwestować w dobry marketing

Dlaczego warto zainwestować w dobry marketing?

W związku z ciągłym pędem oraz brakiem czasu nasze społeczeństwo stało się społeczeństwem skanującym, czyli takim, które wybiera wyłącznie interesujące je informacje, pomijając nieistotne treści. Szeroki dostęp do internetu przyczynił się do ich natychmiastowej weryfikacji, a mobilność urządzeń takich jak smartfon pozwala na zrobienie tego z praktycznie z każdego miejsca na świecie. Dlatego wiele firm chce postawić na wartościowy content, który przełoży się na dobry marketing, a w końcowym rezultacie na wzrost sprzedaży produktów oraz usług. Jednak zasadne wydają się dwa pytania. Dobry marketing, czyli tak naprawdę jaki? I dlaczego warto w niego zainwestować pieniądze?

CO OZNACZA W ZASADZIE DOBRY MARKETING?

Jest to bardzo szerokie pojęcie, które tak naprawdę zależy od wielu aspektów. Jednak rozkładając je na czynniki pierwsze, z dużą dozą pewności, można stwierdzić, że w tym zagadnieniu zawiera się wartościowy content. Content ten to już nie tylko treści pisane, ale przede wszystkim materiały video, czyli filmy reklamowe, promocyjne, a także zdjęcia marketingowe. Mamy bowiem znacznie mniej czasu na czytanie, ale za to w obecnych czasach oglądamy coraz więcej krótkich filmów, które nas angażują w jakiś sposób.

DLACZEGO DOBRY MARKETING OBEJMUJE W SWOICH DZIAŁANIACH TWORZENIE MATERIAŁÓW FOTO I VIDEO?

W związku z tym, że praktycznie każdy posiadacz smartfona ma dostęp do internetu, jego telefon staje się po części odtwarzaczem video. Będąc w podróży czy jadąc komunikacją miejską do pracy, oglądamy krótkie lub długie filmy w mediach społecznościowych czy też szukamy odpowiedzi na to, jak coś zrobić. Materiały video oraz zdjęcia powiedzą na dany temat zdecydowanie więcej niż nawet najlepiej napisane treści. Dlatego też firma, chcąc trafić do jak największego grona odbiorców, powinna tworzyć filmy promocyjne czy też zdjęcia marketingowe. Nie bez znaczenia jest również fakt, że strony internetowe, na których znajdują się materiały video, lepiej wypadają w rankingach video, co ma z kolei przełożenie na ich pozycję w procesie wyszukiwania. Mimo coraz lepszej jakości smartfonów czy też innych urządzeń nagrywających warto postawić w tym kontekście na profesjonalistów. Dobrze zrobiony np. film wizerunkowy zatrzyma na dłużej użytkowników na stronie, co również przełoży się na pozycjonowanie. Ciekawym rozwiązaniem jest również rejestrowanie obrazu z drona, które oferuje firmie wiele możliwości pod względem promocyjnym. Przedsiębiorstwo inwestujące w technologię odbierane jest bowiem jako niezwykle atrakcyjne.